Twoja firma w internecie

Twoja firma w internecie czyli pozycjonowanie bytom ch klientów. Za tym jednak zwiększa się również konkurencyjność w branży, co czasami wypada całkiem zabawnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do oferty prawie wszyscy,...którzy mają cokolwiek wspólnego

Dodane: 15-04-2015 15:17
Twoja firma w internecie

pozycjonowanie bytom

Promuj swoją stronę w internecie. Masz dwa sposoby - i kampanie reklamowe Google Adwords.

Co oferuje Google dla twojej firmy?

Wiadomo, że dobre jest to, że rośnie liczba potencjalnych klientów. Za tym jednak zwiększa się również konkurencyjność w branży, co czasami wypada całkiem zabawnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do oferty prawie wszyscy,...którzy mają cokolwiek wspólnego z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, lub prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Więc teraz jest czas, żeby spojrzeć na złe strony popularności usługi. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Firmom się wydaje, że SEO da się zrobić tanio. Cóż - może na jakieś wyjątkowo mało konkurencyjne frazy da się niedrogo. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.


Twoja firma w internecie

pozycjonowanie bytom

SEO zza kulis to nie jest taka łatwa praca. Wielu przedsiębiorców nie ogarnia, z jakiego powodu nie ma błyskawicznym rezultatów, albo dlaczego jest coraz drożej.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że SEO jest coraz bardziej powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak posiadanie strony internetowej, ma to swoje dobre i złe strony.


Facebook i biznes - udane małżeństwo?

Media społecznościowe to modny temat. Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się także o niebezpieczeństwach.

Profil na Facebooku mają prawie wszyscy. Mało kto jednak zamieszcza tam treści w sposób przemyślany - zdjęcia potomków, domów, aut, fotki z wyjazdów, z imprez. Lajkowanie bezsensownych treści , etc.). A coraz częściej to co publikujemy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeżeli wysyłamy CV, bo chcemy mieć pracę, możemy zakładać, że zanim szef nas zatrudni, to przejrzy nasze konto. Czy jest się czego obawiać?
Jeżeli nie publikujemy wszystkiego jak leci, nie dajemy lajków gdzie popadnie, to powinniśmy być bezpieczni. Ale każdy może dowiedzieć się co lubimy, na jaką partię głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy kasę, na jakim standardzie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są informacje prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Pamiętajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie świetnymi pracownikami, ale jeżeli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.