Pozycjonowanie - nie ma cię w Google, nie istniejesz - Pozycjonowanie w Polsce

Artykuł o tym jaka usługa jest Pozycjonowanie Tychy i dlaczego warto zainwestować w promowanie swojej firmy w internecie.

Google dla biznesu - AdWords i pozycjonowanie

Oczywiste, że pozytywne jest to, że rośnie liczba zainteresowanych...usługą firm. Za tym jednak zwiększa się także

Pozycjonowanie - nie ma cię w Google, nie istniejesz - Pozycjonowanie w Polsce Pozycjonowanie Tychy
ilość firm świadczących tego rodzaju usługi, co czasami wypada dość zabawnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do listy świadczonych usług prawie wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, lub prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Tu jest dobry moment, żeby spojrzeć na złe strony popularności usługi. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Przedsiębiorcom się wydaje, że pozycjonowanie da się zrobić tanio. Cóż - może na jakieś wyjątkowo mało konkurencyjne frazy da się niedrogo. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.


A może AdWords?

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.


SEO coraz bardziej na fali

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.


Promowanie firmy w internecie

Pozycjonowanie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka prosta sprawa. Wielu właścicieli firm nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym rezultatów, albo dlaczego to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak posiadanie strony internetowej, ma to swoje dobre i złe strony.


Jak wykorzystać Facebooka do prowadzenia biznesu?

Media społecznościowe to modny temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się także o niebezpieczeństwach.

Konto na Facebooku ma prawie każdy. Niewielu niestety zamieszcza tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, aut, fotki z wakacji, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , etc.). A coraz częściej to co umieszczamy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeśli rozsyłamy CV, bo chcemy mieć pracę, możemy być pewni, że zanim szef nas zatrudni, to przejrzy nasze konto. Czy jest się czego obawiać?
Jeśli nie publikujemy wszystkiego jak leci, nie rozdajemy lajków gdzie popadnie, to powinniśmy być bezpieczni. Ale każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy pieniądze, na jakim poziomie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są treści prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Pamiętajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie bardzo dobrymi pracownikami, jednak jeżeli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.